Undgå middagssolen

onsdag den 16. februar 2011

Hos lægen.

Når man er single og bor alene er det godt at have gode venner. Sidste sommer var vi ved stranden og det skal siges at jeg nok er det man kalder en soldyrker og en rigtig vandhund, så vi tog afsted så snart vejret bød sig. En dag sagde en af mine venner at det modermærke jeg havde på ryggen så noget mærkeligt ud, og jeg kunne jo af gode grunde ikke selv se det, først tog jeg det ikke alvorligt og slog det hen, men han blev ved indtil jeg sagde ja til at bestille en tid hos lægen.
Min praktiserende læge så kort på mit modermærke og skrev en henvisning til hudlægen hvor jeg fik en tid to dage efter. Hudlægen gjorde det samme, så kort på det og skrev en henvisning til plastikkirurisk afdeling i Vejle hvor jeg fik en tid tre dage efter, så det gik hurtigt, altsammen inden for en uge. I Vejle blev jeg opereret 2cm i dybden og 2 cm i diameter omkring modermærket - så var det væk. Mener der nu gik 10 dage inden jeg kunne få et svar. Jeg havde min gode ven med til kontrollen da jeg havde bange anelser om, at det ikke ville være positivt og det var det heller ikke. Der var fundet kræftceller så jeg skulle opereres igen denne gang 3 cm i dybden og 3 cm i diameter.

Fortsættelse følger og kommentarer og erfaringer modtages gerne.

Ingen kommentarer:

Pas på børnene i solen.

Spar penge.

Verdens sundeste bær.